Rozhovor o indické civilizaci
Rozhovor
Rozhovor o indické civilizaci:
Autor: Mohl by jste nám poskytnout nějaký celkový přehled konkrétních údajů o národu Indů. V čem jsou jednineční ,jaké jsou jejich silné a slabé stránky?
Brian Reynolds: Indie je poněkud zvláštní národ ,jak pro jejich armádu ,tak pro jejich ekonomiku. Výroba vesničanů za dřevo ,místo za jídlo vytváří velmi odlišný bodovací sytém ze začátku hry a obrovští sloni dávají Indii vojensklou jízdu ,jako nemá nikdo jiný.
Autor: Od kterého historického obdobý bude Indie koncipována a jak se to na ní ve hře projeví? Například tento národ byl vyhledávaným obchdním partnerem ,který vlastnil cenné zboží ,které se na západě těžko schánělo. Můžeme očekávat některé druhy ekonomických zaměření tímto směrem? Zasáhně některá z hlavnívh historických událostí do charakteru tohoto národu ve hře ,například jako jejich zasahovaní do práv Britského impéria v 19. století ?
BR: Fakta okolo Indie ve hře jsou založeny na historii asijského subkontinentu v průběhu obdobý hry ,ale hlavní zaměření se týká Mughalů ,kteří v té době ovládaly největší a nejdéle trvající království v této oblasti. Ostatní jednotky ,jako například "Gurkha" ,jsou kocipovány na podkladech z období Britské kolonializace. Role Indie ,jako klíčového obchodního partnera ,se částečně odráží v požití jejich konsulátu a v možnosti "vyvézt suroviny" k ovlivnění Evropských spojenců.(ve hře bude tato možnost samozřejmě sdílena i pro Čínu a Japonsko ,které byli také vyhledávané pro obchod)
Autor: Můžete nám poskytnout nějaké informace o Indickké armádě. Jak jste použili skutečné historické skutečnosti k vytváření indických vojáků.Jaký technický stupeň bude moct Indie využívat.
BR: Prví a nejdůležitější složka budou sloni. Indie bude představovat triumfální návrat slonů do serie Age of Empires a v žádném případě nemuvíme o jednom druhu slonů. Budete moci používat "mahouty" s jejich elice silným útokem na blízko na několik jednotek zároveň ,dále k "howdahům" kteří ponesou lučišníky , jakožto velice silná střelecké jízdní jednotka ,k "flail ( cep ) elephants" s mohutným útokem proti budovám a dělostřeleckým jednotkám a také "siege elephants" s upevněným dělem na zádech.
Jako kdyby tito sloni nebyly dostatečná zásoba jízdy ,Indie má také dva tipy velbloudů. Jejich pěchota obsahuje "rajputy" ovladající dvojsečný meč ,který se řadí někam mezi kopijníka a rodolero ,dalé "sepoje"který plní úlohu silného mušketýra (né tak silného jako janičár) a "Gurkha" jako obměnu skirmishera.
Autor: Pokud se nebude zabývat vítezstvím díky síla armády ,jak by měl hráč ,který si zbolí Indii ,přistupovat ke hře. Jaké jsou přední body Indické ekonomické strategie například a jakmůže národ využít div světa ke svému zvýhodnění ve hře.
BR: Indie je z nových civilizací nejlepší k "mírumilovnému" hernímu stylu. Pro začátek div Taj Mahal má možnost "zastavení palby" která zastavý na malou chvýly boje. Pokud nepřítel zaútočí ,toto davá hráči čas navíc , který nůže využít pro dokončení obrany ,případně dostatek času aby přešel do další doby. Pokud toto nestačí , Indie může využít div "Agra Fort" ,velikou obranou budovu která by měla odradit všechny ,kromě nejvážnejších útoků. Jedná sae v podsatatě no slabší verzy Evropsé pevnosti ,která také střílý ,stejně tak slouží jako budova na výrobu jednotek.
Ekonomicky ,by měli Indové znamenat změnu rytmu ,pro hráče kteří jsou zžití ze standartím postupem hry. Nejvetší rozdíl je v tom že vesničané stojí dřevo místo jídla.Toto může znamenat výzvu ,od té doby co se dřevo teží pomaleji než jídlo. Jako kompenzaci Indové dostanou s každým shipmentem jednoho vesničana zdarma.Další zabavná změna spočívá v livestocku ,který místo získavaní jídla slouží ke generovaní skušeností.Toto by mělo znamenat velký bonus pro Indii ,protože by se jí měli skušenosti generovat než všem jiným civilizacím ,kromě Japonců.KOnečně ,pokud se hráč rozhodne boomovat ,může zvolit div "Karni Mata" ,který zvýší rychlost získávaní surovin od blízkých vesničanů.
Autor: Budou mít Indové nějaké speciání vlastnosti home city.Jaké unikátní karty a bonusy bude Indie mít ?
BR: Narozdíl od ostatních civilizací nebudou mít Indové kartu s vesničany ,místotoho obdrží vesničana s každou kartou ,kterou si pošlete. Zajímavý aspekt tohoto rozdílu spočívá v tom ,že místo posílaní vesničanů ,se můžete koncentrovat na zajímavé strategie ,které si vyberete a budete dostávat vesničany v celém jejím průběhu.
Autor: Řekněte nám něco k Indické kampani. Dobu ,ve které se bude odehrávat a historické události ,které bude obsahovat.
BR: Kampaň se bude následovat události od Sepojského povstaní v roce 1857.Hrdina ,Nanib ,začína kampaň jako zaměstnanec Východo Indické Společnosti ,ale rychle příde o iluze ,díky její krutosti a přidá se k rebelům. Přestože vláda zůstane v Britských rukách na dalších skoro 100 let ,toto povstaní nalomí Východo Indické Společnosti stabilitu a sníží její moc a vliv na únosnou mez. Indická kampan bude vyvrcholení třech kampaní (Čínské ,Japonské ,Indické) a proto bude obsahovat nejdramatičtejší pasaží ,které budou nejvetší význou.
Autor: Jak je tato civilizace přispůsobená multiplayeru? Jaké strategie za ní budou fungovat nejlépe?
BR: V multiplayeru bude nejčastější strategií za Indii rychle se dostat do Fotresu. V této době bude mít indie přístup ke všem slonům. Budou složit jako težká jízda ,střelecká jízda a dělostřelectvo. Jsou sice velice drazí ale jsou to zároveň nejodolnější jednotky ve hře. Jen pár z nich stačí ke zničení obrovské přesili nepřátelské armády i k vyplenění základny.
Indové zároveň mají spoustu divů ,na zvrácení vývoje bitvy.Věž výtezství má možnost "inspirace" ,která všem jednotkám zvedne ,útok ,hitpointy i rychlost. Sloni nejsou skutečná hrozba ,dokud nejsou rychlí. Pro dlouhodobé zlepšení jednotek umožnujě "CHarminar Gate" trénovat speciální "masabdar" verze normálních jednoteck ,které mají dvojnásobek hitpointů a zvyšují hitpointy a útok blýzkých jenotek stejného typu.
Autor: ZNí to zajímavě.Děkuji za rozhovor, Briane.